7 Gün 24 Saat Çözüm Üretiyoruz.
1 Ekim 2014 tarihinden itibaren Alo 185 Çağrı Merkezimiz halkımızın hizmetine sunulmuştur.
TESKİ Genel Müdürlüğü görev ve sorumluluk alanı içerisinde şehir merkezi ve mahalle olan köyler den abonelerimizin telefonla Alo 185 hattını aramaları halinde, Genel Müdürlük binasında Alo 185 Çağrı Merkezi çalışanları tarafından 24 Saat arıza ihbarları veya şikayetleri kayıt edilip, sorumlu birimlere iletilerek arızalara süratle müdahale edilmektedir.
Su ve Kanal Arıza ekiplerimizin daha hızlı ve kaliteli hizmet verebilmesi için vatandaşlarımızın yapması gerekenler;
-
Arızanın nereden kaynaklandığından tam olarak emin olunuz.
-
Tüm arıza kayıtlarında su abone numarası verilmesi gerekmektedir. 185 Arıza İhbar Servisini aramadan önce su abone numaranızı mutlaka yanınızda bulundurunuz ve güncel adresinizi mahalle, cadde, sokak ve bina numarası olarak bildiriniz.
-
Parsel içinde meydana gelen arızalarda abonenin borcunun olmaması gerekmektedir.
-
Bina ana rögarlarınızda meydana gelen tıkanmalarda; rögar kapağını ekipler geldiğinde açık duruma getiriniz ve rögar içi katı atıkların mutlaka temizlenmesini sağlayınız.
-
Sifon tıkanıklıklarında; sadece giriş katlara müdahale edilmekte, üst katlara hiçbir şekilde müdahale edilmemektedir.
-
Suyunuz akmıyor ise; sayaç ve bina giriş vanasını kontrol ediniz.
-
Şebeke içme suyu şikâyetlerinizde; su kokuyor ya da bulanık akıyorsa ve depo suyu kullanmıyorsanız 185 Arıza ihbar servisini arayarak numune aldırabilirsiniz. Belirtilen tüm istek ve şikayetler, ilgililere anında iletilmekte, tüm görüşmeler kayıt altına alınarak takibi yapılmaktadır.